Aftellen geblazen (46 dagen te gaan. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Roeland Lenten - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen (46 dagen te gaan. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Roeland Lenten - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen (46 dagen te gaan.

Door: Roeland

Blijf op de hoogte en volg Roeland

01 Maart 2016 | Nederland, Almere Stad

Het lijkt nog allemaal zo lang te duren, maar ik denk dat als ik over 47 dagen dit verslag nog een keer na lees op curacao dat het toch veels te snel gegaan is de tijd.

Vlucht: Check
Auto: Check
Kamer: Check

Zoals jullie kunnen zien zijn de belangrijkste dingen al geregeld en geboekt. Ik heb een super leuke kamer in Villa Azul ( Ga maar lekker googlen). Ik heb voor deze accommodatie gekozen omdat het toch erg goede reviews heeft op internet, en het ziet er netjes uit.

Ook heb ik een leuk karretje onder me kont waar ik me wel mee red deze 3 maanden.

Zoals jullie misschien wel weten loop ik stage bij Hospice Arco Cavent,

Hospice Arco Cavent is bedoeld voor mensen die ongeneeslijk ziek zijn. De meeste mensen die in het hospice komen wonen hebben een levensverwachting van zo’n drie maanden.
Mensen in de terminale fase van hun leven willen zo lang mogelijk thuis blijven. Dit is echter niet altijd mogelijk.

Ik zal jullie vaker op de hoogte houden,

Groetjes Roeland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roeland

Voor mijn stage verpleegkundige ga ik de super vette uitdaging aan om 13 weken op Curaçao stage te lopen. Dit doe ik in een hospice, waar voornamelijk terminale patiënten worden verpleegd.

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 2437

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 16 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: